Glass In The Park

1:04 PM

Outfit: T-shirt - H&M; Skirt - Stradivarius; Cardigan - H&M; Shoes - Primark; Ring - H&M; Backpack - Ebay

Pictures by me and Sara


" And when you say that you need me tonight,
I can't keep my feelings in disguise,
the white parts of my eyeballs illuminate.

And I'll wait for you,
As if I'm waiting for a stone to stop.
I've heard them talking,
about how I'm gonna put you off "




Um dia de sol bem passado no Jardim 



A sunny day well spent in the Garden 

You Might Also Like

8 comentários

  1. linda como sempre <3

    velvetchanel.blogspot.pt

    ReplyDelete
  2. Tão linda! :) E adoro essa flor lilás - Glicinia, temos na varanda cá em casa, cheira tão bem! ;)

    ReplyDelete
  3. Adorei a tarde e sinto-me orgulhosa de ter tirado essas fotos! Linda como sempre:D

    ReplyDelete
  4. Não me canso de dizer, o quão fofa és :)

    ReplyDelete
  5. Obrigada por seguires!
    Gostei muito das fotos ;)
    Segui

    http://free-colors.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  6. Adoro o conjunto, tu estás super fofa e as fotografias estão muito bonitas!

    Giveaway no meu blog <3 SHE WALKS Blog

    ReplyDelete
  7. Olá
    ohh tão fofinha, adorei o anel, um mimo **

    P.S. passa no meu blogue e lê o post mais recente ;)
    beijinhoo

    ReplyDelete