the perfect little black dress

1:30 PM

  Outfit: Dress - Stradivarius; Shoes - Pull&Bear; Sunnies - H&M

Comprei este vestido ha pouco tempo na Stradivarius e é perfeito! Simples e ao mesmo tempo sofisticado, resulta bem tanto para um look casual como para uma saida a noite :) Adoro os pormenores da abertura atrás e a saia rendada! 


Estou finalmente de férias!! Estou tão contente ♥




I bought this dress in Stradivarius and It's perfect! Is simple and sophisticated, goes well on a casual look but also on a night out :)
I love the cut out detail and the lace skirt! 



School it's finally over for me and I'm on vacation!! I'm sooo happy ♥

You Might Also Like

8 comentários

  1. É realmente bonito este vestido :)

    ReplyDelete
  2. Oh é tão lindo. Tenho que ir à stradivarius ver se o encontro. Não tenho nenhum vestido preto e a verdade é que às vezes faz mesmo falta.

    ReplyDelete
  3. Ohhh tão querida , muito obrigada! :)

    Adorei o vestido , é tão lindo!

    ReplyDelete
  4. Obrigada Rita <3
    Adorei o vestido *-*

    ReplyDelete
  5. Adorei o vestido, mesmo fresquinho :)

    ReplyDelete
  6. you can never go wrong with a black dress :)

    ReplyDelete
  7. love this look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. oh rapariga, não são gondolas, são moliceiros x) os barcos tradicionais de aveiro.

    ReplyDelete