Blue&White Stripes

12:15 PM

Sweater: H&M
Basic black shirt: Stradivarius
Shorts: H&M
Tigths: Calzedonia
Oxford shoes: Ebay
Satchel bag: Primark

That's what I wore on Monday :)
Yesterday I cut my hair drastically! It was very damaged and needed a cut, so I wanted to do something inspired on a "bob hair" but a longer bob hair.... the hairdresser didn't realize quite what I wanted and cut too much hair :X
At the beginning I was very sad but now I think am getting used ...
I'll show my new look on next post ;)

xx

Isto foi o que eu vesti na segunda-feira :)
Ontem cortei o meu cabelo drasticamente :X Estava bastante estragado e precisava de um corte, então pensei em fazer algo do género "bob hair" mas uma versão mais comprida... pelos vistos a cabeleireira não percebeu bem o que eu pedi e cortou muito mais do que eu tinha em mente!!
Ao início fiquei bastante triste, mas agora acho que me estou a habituar...
Mostro o novo look no próximo post ;)

xx

You Might Also Like

1 comentários

  1. ooh can't wait to see your new haircut, i keep thinking of cutting mine too.

    ReplyDelete