Christmas/New Year Giveaway!

7:18 AM



As I promisses here I am with an amazing (and late) Christmas Giveaway! Well ... now I can say is more like an "New Year Giveaway" ... but anyway...
The gift is this beautiful Bow Necklace from my shop Something Imaginary!

What you need to do:
♥ Follow my blog
♥ Leave a coment with your follower name, e-mail, and a suggestion for an acessory that you would like to see on "Something Imaginary".

♥ For an extra entry post about this giveaway or about "Something Imaginary" on your blog and leave a 2nd coment with the link.

The giveaway ends on January 15
It's open to International Readers
The winner will be chosen using Random.org


You Might Also Like

9 comentários

  1. nome seguidora: Daniela Salsa

    email: come-salsa@hotmail.com

    sugestão: eu acho as tuas coisas fabulosas e neste momento nao me ocorre nada que possas mais fazer porque gosto do que crias

    ReplyDelete
  2. Ohh, adoro as coisinhas da tua loja, por isso adorava ganhar este colar, é lindo!

    nome: Raquel

    email: blacksheepr@gmail.com

    Não tenho nenhuma sugestão em particular para a tua loja, mas posso dizer-te que as minhas coisas preferidas são os anéis "comestiveis" e os colares de camafeu :) Ah e acho que fazes um bom trabalho com massa fimo, por isso continua!!

    ReplyDelete
  3. nome seguidora: Espiral

    email: sonia_filipa_rito@yahoo.com.br

    Gosto muito do colar chupa chupa de coração por isso aconselhava a fazeres uma colecção "docemente romântica"

    ReplyDelete
  4. nome seguidora: Espiral

    email: sonia_filipa_rito@yahoo.com.br

    Gosto muito do colar chupa chupa de coração por isso aconselhava a fazeres uma colecção "docemente romântica"

    ReplyDelete
  5. nome seguidora: Joana

    email: joanacatcardoso@gmail.com

    sugestão: sem nada a acrescentar,as tuas peças fazem-me ganhar água na boca!!

    ReplyDelete
  6. O colar é giríssimo.

    Nome seguidora: Ana

    email: going-in-sane@hotmail.com

    Quanto ás sugestões, não tenho nenhumas, acho que estas a fazer um óptimo trabalho.

    -Ana

    ReplyDelete
  7. I absolutley lovvve that necklace! I don't know if I have a specific suggestion, but my favourites are this necklace, and the little camera jewellery. In general, I like necklaces with a cute charm but which aren't too childish (I don't really like the cupcakes or hearts).

    I'm Emily and my email is rubyslipperjourneys@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Nome de Seguidora: Marisa Violeta

    Mail: marissa.sousa@hotmail.com

    Sugestão: Tens coisinhas maravilhosas, poderia dar alguma sugestão mas a verdade é que nada me ocorre :)

    ReplyDelete